Citaro NGT (Natural Gas Technology) are un sistem de tracţiune pe bază de gaz, este mai silenţios şi emite mai puţin dioxid de carbon faţă de modelele pe motorină.

Autobuzul Mercedes Citaro NGT poate fi regăsit sub 2 forme:
– 12 metri: cu 2 sau 3 uşi (poate transporta până la 96 de pasageri)
– 18 metri: cu 3 sau 4 uşi (are o capacitate maximă de transport de 153 de persoane).

Autobuzul testat la București este un model Mercedes Citaro NGT de 12 metri, cu două uși, capacitate de 66 călători în picioare, 26 pe scaune și 2 în fotolii rulante, spațiul central fiind mult mai generos față de modelele Citaro Euro 3 și Euro 4 prezente la București.

Modelul prezentat la Bucureşti deţine şi o priză de conectare a cablului USB pentru a încărca telefonul mobil pe parcursul călătoriei. Acesta circulă pe traseul liniei 336 două săptămâni, începând de sâmbătă, 29 septembrie.

“La ora actuală, acest Citaro NGT este cel mai luxos autobuz din istoria STB (fosta RATB – n.r.)”, exclamă un membru al Asociaţiei Metrou Uşor.

Modelul de autobuz Citaro NGT a fost comandat deja în oraşe precum Madrid şi Augsburg, potrivit companiei producătoare.

Primarul General Gabriela Firea a anunţat încă din prima jumătate a anului că, pe lângă achiziționarea celor 400 de autobuze noi, Euro 6, sunt în pregătire licitațiile pentru achiziționarea a 100 de autobuze cu GNC, a altor 100 de autobuze, de această dată electrice, a 100 de troleibuze și 100 de tramvaie.

News Reporter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *